Klachten

Klanttevredenheid is een belangrijk item bij bdsm-hoekje en we doen ons uiterste best om een snelle en correcte dienstverlening te bieden. Desalniettemin kan er natuurlijk best wel eens iets zijn waarover je niet tevreden bent. Wij zouden dat graag willen weten zodat we gezamenlijk tot een passende oplossing voor jouw klacht kunnen komen en onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.

Voor klachten over bestelde producten, verwijzen we je graag naar onze informatiepagina over ruilen & retourneren.

Mocht je een andere klacht hebben over bdsm-hoekje dan verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice door een bericht te sturen via het klantenservice formulier.
Meestal zal er binnen één werkdag worden gereageerd op alle berichten aan de afdeling klantenservice. Mocht de afhandeling van je klacht meer tijd kosten, dan zul je daarover per e-mail worden bericht. Je ontvangt in ieder geval uiterlijk binnen veertien dagen een reactie.

Mochten we er uiteindelijk toch niet samen uit komen, dan kun je jouw klacht ook voorleggen aan de geschillencommissie van Webwinkelkeur

Vanaf 15 februari 2016 is het voor u als consument in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Terug naar Klantenservice of Home